01 January 2013

WE PRAY TO ALLAH...


✔ Perkataan terbaik saya suka simpan untuk membasahkan lidah saya adalah
-> Laa ilaha Ill-ALLAH

✔ Sikap terbaik yang saya perlu tiru adalah
-> Sifat Nabi, keimanan kita kepada Nya

✔ Ilmu pengetahuan yang perlu hidup dengan saya dan perlu saya kaji adalah
-> Islam

✔ Musuh terbesar saya perlu lawan adalah
-> Hawa nafsu saya dan syaitan

✔ Latihan yang terbaik yang saya perlu untuk meningkatkan iman saya adalah
-> Solat

✔ Kata-kata terbaik yang membuat hati saya berasa selesa adalah
-> Al-Qur'an



♥♥                                ♥♥
░░                          ░░
░░░░♥                    ░░░░
░░░░░░              ░░░░░░
░░░░░░░░        ░░░░░░░░
░░░░░░░░░░♥  ♥░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░ WE PRAY TO ░░░░░░░░░░░░░ ░░░▓▓▓▓░░▓▓░░░░▓▓░░░░░▓▓▓▓░░▓▓░░▓▓░░ ░░▓▓░░▓▓▓▓░░░░▓▓░░░░▓▓░░▓▓▓▓░░▓▓░░ ░░▓▓▓▓▓▓▓▓░░░░▓▓░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░ ░░▓▓░░▓▓▓▓░░░░░░░░▓▓░░▓▓▓▓░░▓▓░░ ░░▓▓░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░▓▓▓▓░░▓▓░░ 
░░░░░░░░░░░ HE FORGIVE OUR SINS ░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░
░░░░░░░░
░░░░░░
░░░░
░░

No comments: